Onbeperkt toegang
Mijn profiel
Log in
uitloggen
Created with sketchtool.
Speciaal voor jou
Macht
Klimaat
Economie
Identiteit
Samenleving
Tech
Leven
Wonen
Cultuur
Onderwijs
Speciaal voor jou
De Detective & Thrillergids
Artikelen via WhatsApp
Abonnementen
VN boeken
Doneren
Losse nummers & specials
Account activeren
Over Vrij Nederland
Klantenservice / FAQ
Colofon
Contact
Volg Vrij Nederland
Created with Sketch.
Created with sketchtool.
Created with sketchtool.
Created with sketchtool.
Created with sketchtool.
Created with sketchtool.
Onbeperkt toegang
Mijn profiel
Log in
uitloggen
doneren
Created with sketchtool.
Macht
Samenleving
Economie
Cultuur
Leven
Klimaat
Tech
Identiteit
Onderwijs
Wonen
Speciaal voor jou
Theater
Nazmiye Oral en haar moeder: ‘Dus jij wil me bedekken? Probeer het maar!’
Race: eerst onderhuids, dan steeds explicieter
De cabaretier die het opneemt tegen de geschiedvervalsende Shakespeare
Dit is de Jezus van het cabaret
Theo Maassen is kwaad, want de anderen zijn erger
Wunderbaum doet het zélf wel
Schoon schip en een nieuw huis voor het Ro Theater
Het Drentse gesticht dat omgetoverd werd tot spektakelstuk
‘Borgen’ op toneel: zelfs in de pauzes wil je doorkijken
Prachtig, dit nationaal-socialistische familiedrama
De herrijzenis van Herman Brood
Herman Heijermans, opstandige humanist
‘Net uit die fucking oorlog’: het theater van Daria Bukvić
De gelaarsde poes is het Ro Theater op z’n best
Heerlijk, hoe De Warme Winkel gehakt maakt van Toneelgroep Amsterdam
Het systeem moet op de schop, vindt theatermaker George van Houts. Op naar Den Haag!
‘Wie is er in mijn zeetje verdronken?’
Jacob Derwig: ‘Ik was bezig een minder leuke versie van mezelf te worden’
Het cultureel verzet van Palestijnse vluchtelingen
De schijn van ongenaakbaarheid van Ellen Vogel (1922-2015)
Actrice Meral Polat: ‘Ik ben nogal grenzeloos’
Hans Kesting: ‘Op het toneel kan ik het leven overzien’