Als Greenpeace niet onmiddellijk stopt met de anti-Nuon commercials op internet, neemt de energiemaatschappij juridische stappen. In de filmpjes parodieert Greenpeace het Nuon-personage Niemand. Dat wonder van milieubesef uit de reclamecampagne van het energiebedrijf staart ’s nachts ontzet naar lege, helverlichte kantoorgebouwen. Maar bij alle vrome praatjes over het klimaat plempt Niemand wel een kolencentrale neer aan de Waddenzee. In een tweede spotje steekt Greenpeace de draak met een andere kolencentralebouwer, Essent. Op de radio zijn de spotjes even uitgezonden. Maar al snel werden ze van radio en tv geweerd. Hoe dat ging? Een bron bij een verkooporganisatie van reclamezendtijd zegt dat de mediabureaus van Nuon en Essent belden met de boodschap: die Greenpeacespotjes kunnen wij bepaald niet waarderen. Zo’n mediabureau heeft voor miljoenen aan orders te vergeven, dus dan weet je volgens de reclametijdverkoper wel wat je te doen staat.