De Europese Unie heeft nog wel het moeilijk, maar de somberte van een paar jaar geleden lijkt verleden tijd te zijn. Misschien tegen beter weten in, want jezelf moed inpraten kan een medicijn tegen depressie zijn.
Macht op vrijdag: Hoera! Het gaat weer (ietsje) beter met de EU
De Europese Unie lijkt weer in rustiger vaarwater beland te zijn, valt Ko Colijn op. De noodzaak van het gezelschap wordt weer erkend en er valt zelfs over een aantal succesjes te spreken. Kleintjes, welteverstaan.




