Dit is een tijdelijke 'mijn lidmaatschap' pagina.
Je kunt kiezen voor betaling per automatische incasso, iDEAL of creditcard. Wanneer je een doorlopend lidmaatschap afsluit, zal de incasso voor vervolgbetalingen automatisch plaatsvinden. Dit geldt voor zowel maandelijkse als jaarlijkse betalingen, afhankelijk van je gekozen lidmaatschapsvorm.
Ga naar de wachtwoord-resetpagina en vul het e-mailadres in waarmee je je hebt geregistreerd. Je ontvangt een e-mail om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Als je niet weet welk e-mailadres je hebt gebruikt, neem dan contact op met de ledenservice.
Je lidmaatschapsnummer staat in de bevestigingsmail die je hebt ontvangen na het afsluiten van je lidmaatschap. Als je Vrij Nederland thuis ontvangt, kun je het nummer ook vinden op het adreslabel op de verpakking.
De app van Vrij Nederland is beschikbaar voor iedereen, met een proeflidmaatschap is het mogelijk om 30 dagen gratis alle verhalen van Vrij Nederland te lezen. Download de app in de App Store of Google Play Store.
Automatische incasso’s vinden plaats op de dag dat je lidmaatschap ingaat of op de door jou gekozen datum bij verlenging. De incassovoorwaarden zijn zichtbaar bij het afsluiten van je lidmaatschap.
Vrij Nederland wordt 12 keer per jaar bezorgd. Wij werken samen met PostNL voor de distributie. Het streven is dat alle leden het magazine in de eerste week van iedere maand ontvangen. Let op: de Detective & Thrillergids wordt vanaf 2025 apart verspreid en zit niet meer automatisch in je lidmaatschap. Deze is te koop in onze webshop.
Belangrijke informatie over de verschijningsdatum
De adressen van onze leden worden twee weken voor de verschijningsdatum verzameld. Sluit je een abonnement Digitaal + Het Blad af binnen deze periode? Dan kan het zijn dat je de eerstvolgende editie niet ontvangt, omdat wij de verzending in bulk organiseren om hoge kosten te vermijden.
Bezorgschema 2025
Vanaf 2025 kun je Vrij Nederland in de eerste week van iedere maand thuis verwachten.
Heb je verdere vragen of opmerkingen? Neem gerust contact met ons op!
Dit kan betekenen dat je lidmaatschap is verlopen of dat je niet bent ingelogd. Neem contact op met onze klantenservice als je geen artikelen kunt lezen op de website maar wel lid bent, mail naar [email protected].
Wil je lid worden van Vrij Nederland? We hebben vier betaalde lidmaatschappen: Maandelijks & Jaarlijks Digitaal Lidmaatschap en Maandelijks & Digitaal + Het Blad Lidmaatschap.
Je kunt eenvoudig online een lidmaatschap afsluiten. Het is ook mogelijk om telefonisch een lidmaatschap af te sluiten via 020-5518701 (op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur. Bekijk de lidmaatschappen hier.
Vrij Nederland verstuurt verschillende nieuwsbrieven.
De tarieven van de verschillende lidmaatschappen vind je op onze overzichtspagina. Vanaf 26 september 2024 gelden de volgende tarieven: