Het is een vast gegeven in winkelstraten geworden: voorspelbare reeksen van bekende ketens met identieke etalages en uniforme lichtbakken. Veel consumenten brengen een instrumenteel bliksembezoek: kijken, vergelijken, en het product daarna goedkoper online kopen. Hier en daar is er langs de platgetreden routes een leegstaand winkelpand – een fenomeen dat met het omvallen van ketens als V&D en Intertoys niet uitsluitend meer is voorbehouden aan dorpskernen. Stoffige etalageruiten, dichtgespijkerde panden en neergelaten rolluiken doen de consument hard doordenderen – vluchtend voor leegte, verlangend naar authenticiteit en rumoer, op zoek naar beleving.
xxx laatste is xxxxxxxx xx pop-upstores, tijdelijke winkels waarvan de xxxxxxxxxxxxxx al bekend is nog voordat xx xxxxxxxxx Tegen toenemende xxxxxxxxx en al maar xxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxx zijn xxxxxxxxxxxx een van xx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx Vanwege xxx xxxxxxxxxxx kant maken xx xxxxx xxxx xxxxx xxxx uit xxx xxx xxxxxxxxxxxxxxxx xxx xxxxxxxxx van een xxxxx aanvalsplan xxx xxx xxxxxxx om groeiende xxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xx xxxxxxx xx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxx
Help ons de grenzen van de vrijheid bewaken.